دریا .....
نوشته شده در تاريخ شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط aida . tiyam |

یادمان باشدکه همیشه ذره ای حقیقت پشت هر"فقط یه شوخی بود" کمی کنجکاوی پشت "همینطوری پرسیدم"قدری احساسات پشت "به من چه اصلا" مقداری خرد پشت "چه میدونم" و اندکی درد پشت "اشکالی نداره" وجود دارد



نظرات شما عزیزان:

Mojtaba
ساعت21:05---17 خرداد 1392
گاهی آدم احساس می کند
این جمله
«گریه مال مرد نیست»
را یک آدم نامرد ساخته
تا مرد ها را از درون ویران كند . .


آریانا
ساعت15:42---23 ارديبهشت 1392
سلام .خوبی؟
لینکت کردم تو هم مارو لینک کن .راستی جمله هات خیلی قشنگ بودن.


دلتنگی
ساعت18:55---17 ارديبهشت 1392
بعد تو ﻳﮧ صداﮮ مزاﺣﻣﮯ هیچ وقت ولمــ نکرد
ﻳﮧ صداﮮ مبهمی ڪـﮧ هر دمــ تو گوشم
ﻣﮯگفت :
… باﺧﺗﮯ


دلتنگی
ساعت2:19---17 ارديبهشت 1392
سلاممممممممممم ممنون ک ب وبلاگم سر زدی خوشحال شدم من لینکتو گذاشتم توام لینکم کن موفق باشی

مبینا
ساعت13:03---15 ارديبهشت 1392
سلام ممنون میشم اگه به من هم سربزنی نظرای قشنگتو بدی گلم منتظرم وب تو هم قشنگه لینکت میکنم

مرتضی
ساعت15:29---13 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم ممنون که اومدی خوشحالم کردی چشم ولی شما هم منو لینک کن

لیلا
ساعت15:33---7 ارديبهشت 1392
منمون که سر زدی من تو رو لینک کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.